Erhvervsflytning

Flytteplanlægning

Planlægning af flytning

De fleste virksomheder er ikke altid bekendt med de omkostninger, en lang og upraktisk flytning kan medføre. Der er mange hensyn og overvejelser, der skal tages stilling til i forbindelse med en flytning. Det er netop derfor at en sparringspartner, der varetager alle dele af flytningen kan være af stor værdi. Lige fra den spæde opstart, til den endelige flytteplanlægning og eksekvering af flytningen. Hos MOVEFORCE er vi specialister inden for feltet, og med vores mangeårige erfaring ved vi, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed fra A til B uden problemer, så I undgår driftstab og kan fortsætte jeres arbejde, hvor I slap.

Varetagelse af alt fra flytteplanlægning til eksekvering

Netop driftstabet kan spille en væsentlig rolle. De fleste virksomheder kan stå en flytning igennem. Men udregner man driftstabet forbundet med en flytning, der er langsommelig og upraktisk, vil størrelsen af beløbet ofte være meget højt. Det er derfor at en rigtig partner, der kan stå for alt, lige fra den fulde flytteplanlægning til eksekveringen, er af stor værdi for omkostningerne forbundet med flytningen. Der er en stor gevinst forbundet med en hurtig tilbagevenden til normal drift, og netop dette hjælper MOVEFORCE din virksomhed med, med vores gennemprøvede analyse- og planlægningsværktøj. MOVEFORCE sørger med andre ord for et trygt og effektivt flytteforløb uden nødigt driftstab, hvor både flytteplanlægning og eksekvering spiller store roller i processen.

Mød ind til en fuldt funktionsdygtig arbejdsplads

MOVEFORCE er en logistik- og rådgivningsvirksomhed med speciale i erhvervsflytninger. Vi varetager alle flytningens faser og sørger for, at både din virksomheds flytteplanlægning, eksekveringen og den efterfølgende rådgivning altid foregår i en optimeret proces. Dermed får din virksomhed et roligt og ikke mindst effektivt flytteforløb - hvor fokus ikke flyttes fra kerneforretningen. Vores mangeårige erfaring og gennemprøvede analyse- og planlægningsværktøjer af både flytteplanlægning og eksekvering, gør det muligt for os at gennemføre store operationer over blot en enkelt weekend. I praksis fungerer det således, at alle medarbejdere forlader arbejdspladsen som normalt op til weekenden. Mandag møder de igen op til en fuldt funktionsdygtig arbejdsplads - denne gang blot på en ny adresse. Det giver således din virksomhed mulighed for at udnytte alle ressourcer til fulde og samtidig undgår I unødig driftstab på langsommelige processer, der ikke er optimeret. En veloptimeret flytning og flytteplanlægning kan således være af stor værdi for din virksomhed.

Lad os stå for din flytteplanlægning- og eksekvering

Vi foretager alle former for erhvervsflytning og rådgiver både private -og offentlige virksomheder og institutioner. Hvad end det er hele eller dele af jeres organisation, der har brug for rådgivning og eksekvering i forbindelse med flytteplanlægning, sørger vi for at alle dele af processen foregår fuldt optimeret. Det sikrer jer, at I kan bevare jeres omsætning og udfakturering under flytningen. Skal din virksomhed flytte, have hjælp til flytteplanlægning eller går I med overvejelser om en forestående flytning? Så er I altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende samtale. I kan også følge med på Facebook eller Linkedin, hvor vi løbende opdaterer med seneste nyt om alt lige fra vigtigheden af optimal flytteplanlægning, til eksekveringen og rådgivning før, under og efter en flytning.

Adresse:

Falkoner Allé 53, 5. DK-2000 Frederiksberg

Kontakt

Telefon: +45 70 60 50 40
Mail: info@moveforce.dk
CVR nr: DK35676821